Królewskie przygody reklamują Ceneo.pl (wideo)

Internetowa porównywarka cen Ceneo.pl (Grupa Allegro) rozpoczęła kampanię reklamową. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Animedia Media i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Królewskie przygody reklamują Ceneo.pl (wideo)

W ramach kampanii Ceneo.pl emitowanych jest kilka rysunkowych spotów, których bohaterami jest królewska para. Jej zabawne perypetie promują trzy sekcje produktowe serwisu (Moda, Wnętrza, Budowa i Remont) oraz opinie zamieszczane przez jego użytkowników.

Kampania obejmuje telewizję (kanały tematyczne TVP, Polsatu i Grupy ZPR) oraz internet (m.in. YouTube i Facebook). Animacje do spotów przygotowała agencja Animedia Media, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

W styczniu br. Ceneo.pl zanotowało 5,9 mln użytkowników i 77,6 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?