Królik Nesquika w internecie

Zwiedzanie domku na drzewie zafundowali najmłodszym internautom autorzy strony Nesquik

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Serwis powstał z myślą o obecnych i przyszłych konsumentach tej popularnej marki kakao, należącej do Nestlé.

Głównym bohaterem strony jest znany z opakowań produktów królik Quicky. Zachęca on dzieci do eksponowania swojego interaktywnego domku na drzewie, gdzie czeka na nie mnóstwo atrakcji, takich jak interaktywny album na naklejki, muzyczny mikser, gry czy konkursy. "Elementy te zostały tak dobrane, aby odpowiadały zainteresowaniom dzieci w wieku od 6 do 10 lat, a ich celem jest maksymalne zaangażowanie i wciągnięcie do zabawy. Strona jest  kolorowa, żywa i bardzo atrakcyjna wizualnie, a całość reprezentuje podstawowe atrybuty marki, czyli zabawę, radość, przygodę" - mówi Agnieszka Strzyżewska, Brand Manager marki Nesquik.

Strona Nesquika wpisuje się w ogólną strategię budowania bazy lojalnych konsumentów marki. Cała platforma internetowa Nesquik, czyli layouty oraz system zarządzania treścią, zostały zaprojektowane i stworzone przez agencję Zentropy Partners w Londynie. Rozbudowa o kolejne serwisy lokalne oraz zarządzanie nimi odbywa się również centralnie, ale przy wsparciu lokalnych agencji interaktywnych. Taka polityka umożliwia pracę nad jednolitym wizerunkiem marki na wszystkich rynkach oraz spójną komunikację globalnych projektów, jak np. promocja ze Shrekiem.

Strona Nesquika to przykład bardzo trafionej globalnej strategii komunikacji, o czym świadczy fakt, że  został on zaadaptowany i funkcjonuje aż w 32 państwach. Jest to możliwe dzięki bardzo atrakcyjnej zawartości, która jednocześnie jest na tyle uniwersalna, że odpowiada potrzebom poszczególnych rynków oraz elastyczności w komunikowaniu lokalnych akcji, np. promocji konsumenckich, konkursów czy też informowania o nowych produktach. Ponadto potwierdzeniem sukcesu serwisu są liczne nominacje i nagrody, m.in. Marketing Connections Awards, za najlepsze wykorzystanie technologii w budowaniu lojalności konsumentów.

W Polsce we wdrażanie i zarządzanie www.nesquik.pl zaangażowane jest Zentropy Partners Polska. "Na co dzień kontaktujemy się z naszymi brytyjskimi kolegami, aby korzystać z ich wiedzy i doświadczenia w branży internetowej" - mówi Małgorzata Olszewska, Account Manager Zentropy Partners.

Strona www.nesquik.pl, obok www.nurofen.pl oraz www.mastercard.pl, to kolejny przykład realizacji udanej globalnej strategii z udziałem Zentropy Partners Polska, agencji interaktywnej w grupie McCann Erickson.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online