Średnia widownia premierowych odcinków reality-show Siódemki ukształtował się na poziomie 2,63 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 727 tys. widzów w 4+.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn7-hotel-paradise-uczestnicy,7169430955673217a ##
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 1 lutego. Śledziło ją średnio 312 tys. osób.

„Królowa przetrwania” to reality-show Player Original, w którym wzięły udział influencerki - Aneta Kurp (bohaterka „Żon Miami”), Josephine Kwaśniewska (zwyciężczyni piątej edycji „Love Island”), Ewelina Kubiak (była uczestniczka „Warsaw Shore”), Klaudia Klimczyk (influencerka znana jako Mama na obrotach), Monika Miller (modelka), Edyta Folwarska (pisarka), Klaudia Nieścior (zwyciężczyni 11. edycji „Top model”), Marta Linkiewicz (influencerka znana jako Linkimaster), Waleria Szewczyk (była uczestniczka „Love Island”), Wiktoria Kozar (zwyciężczyni piątej edycji „Hotelu Paradise”) i Natalia Janoszek (aktorka).
Zwyciężczynią programu okazała się Josephine Kwaśniewska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-traitors-zdrajcy-tvn-malwina-wedzikowska-opinie-kiedy-emisja,7169429033698945a ##
W roli prowadzącego występuje pięściarz Izu Ugonoh. Program powstał na bazie holenderskiej produkcji WBITVP dla RTL5/Videoland. Był nagrywany w listopadzie ub.r. w Tajlandii. Za jego produkcję odpowiada Rochstar.












