Krowa pod i na drzewie reklamuje mleko Łaciate (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa mleka Łaciate (produkowanego przez SM Mlekpol) pod hasłem „Dobrze chronione przed światłem”. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Panoptiqm, Pirania Film i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krowa pod i na drzewie reklamuje mleko Łaciate (wideo)

W nowej animowanej reklamie Łaciatego krowa pasie się pod drzewem. Żeby o każdej porze ochronić się przed słońcem, wchodzi nawet na gałąź.

Scenkę podsumowuje hasło „Dobrze chronione przed światłem”, które podkreśla, że Łaciate jest sprzedawane w kartonowych opakowaniach, chroniących zawartość przed światłem.

Pierwsza kampania podkreślająca ten walor produktu była prowadzona latem ub.r. (obejrzyj tamten spot).

 

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały należące do TVP, Polsatu i TVN-u) oraz internet (WP.pl, Onet.pl, Player.pl, TVP.pl, YouTube).

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, spot wyreżyserował Marcin Filipek, a produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Panoptiqm i Pirania Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"