Kampania wprowadzająca na rynek ekspresy Krups nawiązuje do funkcjonalności urządzeń i opiera się o koncept personalizacji ekspresów oraz towarzyszących im akcesoriów. Działania wizerunkowe i reklamowe rozpoczęły się w marcu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cape-morris-wygrywa-przetarg-marki-krups ##
Krups przedstawia nowe ekspresy do kawy
Główną oś kampanii stanowi akcja promocyjna - przy zakupie ekspresu Krups Evidence One (modele EA895E orazEA895N) i po zarejestrowaniu się na stronie Zmiloscidosztuki.pl, konsumenci będą mogli odebrać wyjątkowe naczynia na mleko zaprojektowane przez Studio Rygalik. Liczba naczyń wydawanych w akcji jest limitowana. Promocja trwa od 2 marca do wyczerpania zapasów. W internetowym konfiguratorze klienci mogą spersonalizować ekspres. Tę część działań przygotowano we współpracy ze Studiem Rygalik.

W ramach kampanii internetowej emitowane są spoty 15- i 45-sekundowe. Aktywności wspierają także POS-y obecne w wybranych sklepach sieci Media Markt, Media Expert i RTV Euro AGD.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Cape Morris. Produkcję video zrealizowała Papaya Films. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).











