Krups przedstawia w kampanii nową linię ekspresów do kawy Evidence One

Ruszyła kampania prezentująca nową linię ekspresów do kawy Krups Evidence One. Przygotowały ją Cape Morris, Studio Rygalik, Papaya Films i Vizeum Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krups przedstawia w kampanii nową linię ekspresów do kawy Evidence One

Kampania wprowadzająca na rynek ekspresy Krups nawiązuje do funkcjonalności urządzeń i opiera się o koncept personalizacji ekspresów oraz towarzyszących im akcesoriów. Działania wizerunkowe i reklamowe rozpoczęły się w marcu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cape-morris-wygrywa-przetarg-marki-krups ##

Krups przedstawia nowe ekspresy do kawy

Główną oś kampanii stanowi akcja promocyjna - przy zakupie ekspresu Krups Evidence One (modele EA895E orazEA895N) i po zarejestrowaniu się na stronie Zmiloscidosztuki.pl, konsumenci będą mogli odebrać wyjątkowe naczynia na mleko zaprojektowane przez Studio Rygalik. Liczba naczyń wydawanych w akcji jest limitowana. Promocja trwa od 2 marca do wyczerpania zapasów. W  internetowym konfiguratorze klienci mogą spersonalizować ekspres. Tę część działań przygotowano we współpracy ze Studiem Rygalik.

W ramach kampanii internetowej emitowane są spoty 15- i 45-sekundowe. Aktywności wspierają także POS-y obecne w wybranych sklepach sieci Media Markt, Media Expert i RTV Euro AGD.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Cape Morris. Produkcję video zrealizowała Papaya Films. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"