"Krztusiec - rosnący problem" - GSK ostrzega lekarzy

Pod hasłem "Krztusiec - rosnący problem" trwa kampania edukacyjna wśród lekarzy. Akcję na zlecenie GlaxoSmithKline prowadzi agencja Deskartes: health communication.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Kampania "Krztusiec - rosnący problem" informuje, że od lat 90. w Europie odnotowuje się wzrost liczby osób cierpiących na tę chorobę. Akcja ma na celu uświadomienie, jakie zagrożenia niesie za sobą krztusiec i jak można mu zapobiegać.

grafika

Akcja jest prowadzona od początku stycznia w formie ulotek dla lekarzy. Kampanię - zaplanowaną do połowy marca - przygotowała na zlecenie firmy GlaxoSmithKline agencja Deskartes: health communication.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela