Krzyczący Terry Crews reklamuje maszynki do golenia Old Spice

Senny koszmar i żywiołowy Terry Crews to główni bohaterowie nowego spotu reklamowego promującego produkty Old Spice’a w kontynuacji kampanii „Get Shaved in the Face”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Treścią trwającego niecałą minutę filmu są mrożące krew w żyłach przygody Terry’ego Crewsa, który najpierw jest główną postacią w sennym koszmarze, wyskakuje ze studzienki kanalizacyjnej i błyskawicznie goli brodę swojemu podstarzałemu alter ego.

Po gwałtownym przebudzeniu się Crewsa jest jeszcze gorzej. Okazuje się bowiem, że obok w łóżku zamiast żony jest zarośnięty typ w papilotach na blond peruce.

Crews w 2014 r. wystąpił już w kampanii „Get Shaved in the Face” promującej elektryczne maszynki do golenia marki Old Spice. Tak jak poprzednio także w nowym spocie znakiem firmowym czarnoskórego Crewsa są stalowe mięśnie i głośny krzyk.

Za kreację spotu jest odpowiedzialna agencja Wieden + Kennedy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+