Czekała będzie odpowiadał za tworzenie strategii Avivy oraz wsparcie jej realizacji poprzez dostarczenie analiz rynkowych oraz wiedzy o kliencie.
Krzysztof Czekała pracuje w branży ubezpieczeniowej od blisko 10 lat. Przed dołączeniem do Avivy opiekował się obszarem badań konsumenckich w Nationale-Nederlanden (d. ING Życie).
Pierwsze doświadczenia w badaniach i analizach rynkowych zdobywał w agencji badawczej MillwardBrown SMG/KRC (dziś Kantar MillwardBrown), pracując z klientami z branż FMCG oraz nowych technologii.
- W dobie błyskawicznie zmieniających się trendów rynkowych, konsumenckich i technologicznych kluczową kompetencją każdej firmy staje się ich głębokie zrozumienie oraz zdolność przełożenia na atrakcyjne rozwiązania biznesowe dla swoich klientów. Jestem przekonany, że dzięki ciekawym inspiracjom płynącym ze świata zewnętrznego, jak i uważnej analizie już posiadanych danych, zespół strategii,badań rynku i wiedzy o kliencie będzie proponował najlepsze rozwiązania dla klientów Avivy - mówi Krzysztof Czekała.












