Krzysztof „Diablo” Włodarczyk reklamuje piwo Wojak (wideo)

Pod hasłem „Diablo uczciwe piwo” rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Wojak (Kompania Piwowarska) z udziałem boksera Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka. Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Sieberthead, MEC i Alert Media Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krzysztof „Diablo” Włodarczyk reklamuje piwo Wojak (wideo)
Shutterstock.com

W kampanii Wojaka Krzysztof „Diablo” Włodarczyk podkreśla, że to piwo „jest w porządku - bez ściemy i bez sztucznych enzymów”. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Krzysztofem Włodarczykiem, ponieważ postępuje on według tych samych zasad co my: uczciwie zapracował na to, co osiągnął. Jest osobą rozpoznawalną wśród piwoszy, jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Identyfikuje się z marką Wojak i skupia tak ważne wartości, jak: uczciwość, pasja, i fair play - wylicza Jacek Grabarczyk, brand manager marki Wojak.

W drugiej części reklamy pojawia się bohater weryfikujący uczciwość produkcji piwa Wojak, co przedstawiał już poprzedni spot tej marki, emitowany wiosną br. (przeczytaj więcej i obejrzyj go).

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (najpopularniejsze stacje) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Działania będą prowadzone minimum do końca br.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, a odświeżone opakowania Wojaka zaprojektowała agencja Sieberthead. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu