Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen

Dyrektorem działu marketingu marki Volkswagen w Polsce (Volkswagen Group Polska) został Krzysztof Gacek. Za komunikację PR odpowiadał będzie Tomasz Tonder.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen
Krzysztof Gacek

Jako dyrektor działu marketingu marki Volkswagen w spółce Volkswagen Group Polska Krzysztof Gacek będzie odpowiadał za planowanie i wdrożenie strategii produktowej oraz marketingowej marki. Na co dzień będzie kierował pracą zespołu marketingu i CRM oraz zespołu odpowiedzialnego za ofertę produktową.

Krzysztof Gacek ma piętnastoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz finansowej. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Renault Polska w dziale marketingu obsługi posprzedażnej, następnie przez siedem lat pracował w BMW Polska w dziale marketingu, odpowiadając za wprowadzenie na rynek nowych modeli BMW, CRM oraz marketing dealerski. Od 2010 roku, w ramach Volkswagen Bank Polska, był odpowiedzialny za ofertę kredytową oraz leasingową, a także za rozwój współpracy z Volkswagen Group Polska.

Za komunikację public relations i kontakt z dziennikarzami odpowiedzialny będzie Tomasz Tonder, który od 10 lat związany jest z grupą Volkswagena w Polsce. Początkowo pracował jako specjalista w wielomarkowym dziale public relations firmy Kulczyk Tradex. Następnie przez dwa lata pełnił funkcję marketing brand managera odpowiedzialnego za obsługę posprzedażną. W 2008 roku objął stanowisko PR Managera marki Volkswagen.

Gacek oraz Tonder będą raportowali bezpośrednio do dyrektora marki Volkswagen - Wojciecha Tomaszkiewicza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą