Krzysztof Kiljański w reklamie 'Ogrodu SPA'

Grupa Kolastyna SA rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku Laboratorium Kolastyna (jednej z marek).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Produktem prezentowanym podczas kampanii jest linia kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA. Jest to pierwsza z linii produktów wprowadzonych w ostatnich miesiącach na rynek w nowej szacie graficznej i pod nowym, odświeżonym logo Laboratorium Kolastyna. 

Ogród SPA to seria kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy, dedykowana kobietom po 25 roku życia, młodym, aktywnym, o dynamicznym stylu życia. Tytułowe pytanie: „Jak one to robią, że są tak piękne? Jak one to robią, że robią z nami co chcą?” – w imieniu wszystkich mężczyzn zafascynowanych urodą kobiet – zadaje Krzysztof Kiljański. Odpowiedź na pytanie kryje się w Ogrodzie SPA. Najbardziej spektakularnym elementem kampanii jest oryginalny koncept oraz nietypowy w branży kosmetycznej spot telewizyjny z udziałem Krzysztofa Kiliańskiego wykorzystujący fragmentu utworu „Lokator” z jego ostatniej płyty.

            

Kampania swoim zasięgiem obejmuje 5 stacji telewizyjnych: TVN, Polsat ,TVP2, TV4 i TVN7. Dodatkowo działania telewizyjne wzmocni reklama w prasie kobiecej (Twój Styl, Gala, Oliwia, Viva, Naj, Glamour, Avanti, Cosmopolitan i Wysokie Obcasy) oraz specjalnie stworzony serwis internetowy, połączony z komunikacją wideo – filmami przygotowanymi specjalnie na potrzeby kampanii – oraz interaktywnym konkursem artystycznym i wsparty działaniami reklamowymi na wortalach kobiecych (Onet, Interia, Gazeta.pl, O2.pl). Kampanię będzie widać także na citylightach usytuowanych w ośmiu największych miastach w Polsce. Kampanii w mediach towarzyszyć będą działania o charakterze BTL (m.in. konkurs konsumencki, inserty produktów w prasie, sampling próbek produktów).

„Tak szeroko zakrojona promocja Ogrodu SPA jest ściśle związana z repozycjonowaniem marki Kolastyna oraz dynamicznym rozwojem i wejściem Grupy Kolastyna na giełdę. W zamierzeniu kampania nawiązuje do nowoczesnego charakteru naszej firmy, kompleksowego i nieszablonowego podejścia do realizacji wielu działań. W naszej kampanii, po raz pierwszy w reklamie kosmetyków dla kobiet, wystąpiła znana postać - celebrity w osobie mężczyzny. Liczymy, że kampania spotka się z zainteresowaniem ze strony naszych obecnych i przyszłych klientek, a także umocni wizerunek i pozycję Grupy w przeddzień debiutu na GPW – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.

Autorem kampanii wizerunkowej jest agencja Just, która współpracuje z Grupą Kolastyna od września 2006 roku. Media do kampanii zakupił Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online