Krzysztof Kobylarz head of strategy and creative w agencji Harbingers

Od grudnia Krzysztof Kobylarz obejmuje stanowisko head of strategy and creative w firmie Harbingers. Wcześniej był dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży w agencji interaktywnej Veneo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Kobylarz head of strategy and creative w agencji Harbingers
Krzysztof Kobylarz

W Harbingers Kobylarz będzie zarządzać jednostką strategiczno-kreatywną, w której skład wchodzi zespół social media i kreacja.

- Cieszę się na współpracę z Krzysztofem - znamy się od kilkunastu lat i wiem jak dużą wartość wniesie do Harbingers. Jest bardzo dobrym ekspertem z zakresu tworzenia marki, a przy tym świetnym liderem, który potrafi zbudować i zmotywować zespół. Dla obecnych i potencjalnych Partnerów Harbingers to szansa na realizację ekscytujących projektów kreatywnych na topowym w Polsce poziomie - Piotr Kwinta, partner Harbingers.

Z branżą marketingową jest on związany od 2007 roku. Pracował z takimi klientami jak Prymat, Queisser Pharma (właściciel marki Doppel Herz), Fischer Polska, Subaru Polska, Ista Polska, czy Philip Morris International.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/harbingers-pracuje-dla-marki-wawel ##

Pełniąc funkcję dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w Veneo był współodpowiedzialny za kampanię lodów Koral Ekipa.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii