Mocek awansował na szefa dentsu creative w regionie Europy Środkowo-Wschodniej po 8 latach pracy w grupie.
Jak podano w komunikacie "w ramach nowej roli ma skoncentrować się na integracji działań z obszarów kreacji, commerce i customer experience, wykorzystując synergie wynikające z możliwości consultingowych, wdrożeniowych i operacyjnych poszczególnych biur dentsu w regionie CEE oraz jeszcze mocniej skalując oferowane produkty i usługi w ramach rozwijanych centres of excellence i delivery".
W regionie CEE w tym obszarze, Mocek ma działać zgodnie z nową strategią grupy - „borderless", odchodząc od koncentrowania się na poszczególnych krajach, a skupiając się na kompetencjach i ich centrach.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agencje-lubie-to-linked-by-isobar-i-hypermedia-znikaja-z-rynku-dentsu-nie-bedzie-zwalniac-ich-pracownikow,7171082420955265a ##

Krzysztof Mocek to menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej. Specjalizuje się w zarządzaniu, transformacji cyfrowej, marketingu zintegrowanym, reklamie oraz planowaniu i zakupie mediów. Do dentsu dołączył w 2012 roku jako dyrektor zarządzający spółki Carat, którą zarządzał przez 5 lat. W 2017 roku objął funkcję chief operating officera dentsu Polska, by po roku zostać CEO Isobar i przeprowadzając w ciągu ostatnich 2 lat skuteczną transformację tej agencji. W styczniu tego roku rozpoczął także proces integracji ze strukturami dentsu firm Red8 (agencja ATL) i Propeller Film (studio produkcyjne), pozyskanych w drodze akwizycji.











