Krzysztof Oliwa reklamuje oleje Platinum

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Platinum i wzrost sprzedaży całej gamy produktów Orlen Oil.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie realizowana w telewizji – w postaci spotów 30” i 15” (TVN, TVP1, 2,3, Polsat, TVN24, Tv4, TVN7, TVN Turbo), radiu i prasie (m. in. „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Super Express”, „Newsweek”, a także liczne tytuły motoryzacyjne, m. in. „Auto Świat”, „Auto Moto”, „Motor”).

 Jest to kampania wizerunkowa połączona, według sprawdzającej się od lat strategii marketingowej dla brandu Platinum, z kampanią prosprzedażową. W ramach tej części kampanii zorganizowana zostanie loteria Max Nagrody dla konsumentów – stąd dwa formaty spotów telewizyjnych – klasyczny wizerunkowy trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy – informujący o loterii.

Koncepcja kreatywna oparta jest na wykorzystaniu celebrity w postaci Krzysztofa Oliwy – Polaka, grającego w najlepszej na świecie lidze hokeja na lodzie NHL. Oliwa – typowy „twardy facet”, pełniący w swojej drużynie funkcję „ochroniarza”, znany jest ze swojej walecznej postawy na lodowisku.

W filmie przedstawiony jest w tej właśnie funkcji, lecz tym razem chroni silnik przed bandą „potwornych” agresorów, reprezentujących rozmaite zagrożenia, czyhające na samochodowy silnik: zanieczyszczenia, skrajne różnice temperatur, przeciążenia, itd. Szczególnie starannie i trafnie dobrane celebrity, wyjątkowo wiarygodne w swej roli, reprezentuje tu ochronne właściwości olejów Platinum. Zdjęcia do filmu kręcone były w Warszawie, natomiast do postprodukcji wybrane zostało francuskie studio Banc Public, które współtworzyło m. in. efekty specjalne przy filmie „Piąty element”.

 Jako wzmocnienie kampanii w tym samym czasie rusza program konsumencki Max Nagrody oraz program motywacyjny dla sprzedawców – Platinum Grand Prix.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Focus Advertising.

20 marca - maj 2006

KLIENT: Orlen OilPRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Artur MałolepszyAGENCJA: Focus Advertising PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Wojciech Szmyd, Magdalena Dzierżanowska, Marzena KorbaDYREKTOR KREATYWNY: Jacek LusińskiART DIRECTOR: Łukasz MyszkowskiCOPYWRITER: Łukasz SłotwińskiPLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW: Mediaedge:ciaAgencja Marketingowa PUNKT odpowiedzialna jest za wizerunek  i promocje K.Oliwy w Polsce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online