Krzysztof Rosiński managing partner i CTO SalesTube

Krzysztof Rosiński dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako managing partner i CTO. Przez ostatnich 10 lat pracował w Google.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Rosiński managing partner i CTO SalesTube

Rosiński będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.

Jak podano w komunikacie "jego dotychczasowe doświadczenie ma pozwolić na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłynąć na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym".

Ostatnio w Google

Krzysztof Rosiński od blisko 20 lat związany jest z branżą reklamową i innowacjami technologicznymi. Ostatnie 10 lat spędził w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami i partnerami Google oraz kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy.

W latach 2017-2020 odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii zbierania, przetwarzania oraz wykorzystania danych w celu optymalizacji procesów sprzedażowych, oraz transformacji cyfrowej dla strategicznych klientów Google w regionie EMEA.

W 2020 roku dołączył do Google Cloud gdzie stworzył i zarządzał globalną organizacją (EMEA, APAC & JAPAN) i rozproszonymi zespołami złożonymi z inżynierów, architektów, projektantów UX i menedżerów produktu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/salestube-zarobila-na-czysto-5-4-mln-zl-wplywy-40-proc-w-gore,7169500765325441a ##

Przed Google Rosiński pracował siedem lat w Gemiusie, wcześniej był prezesem DataMind.

Krzysztof Rosiński, w swojej karierze zawodowej pracował jako analityk, data scientist, a także konsultant biznesowy. Był mentorem w ramach programu Google Campus, stypendystą i absolwentem Google Business Academy, który realizowany był we współpracy z Duke University.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa