Dzięki aferze z Janoszek Krzysztof Stanowski w lipcu był czołowym dziennikarzem na Twitterze/X

Współtwórca Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski był w zdecydowanie najbardziej zasięgowym dziennikarzem na Twitterze/X. Jego treści były wyświetlone 38,3 mln razy - wynika z danych PSMM Monitoring & More. - Zasięg jego konta ma związek z publikacją filmu dotyczącego afery wokół Natalii Janoszek - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:

Krzysztof Stanowski kolejny miesiąc jest niekwestionowanym liderem zasięgów osiąganych na Twitterze/X spośród aktywnych dziennikarzy i publicystów. Jak pokazują dane PSMM Monitoring & More, w lipcu autorskie wpisy dziennikarza Kanału Sportowego miały 38,3 mln odsłon. To znacznie więcej niż zajmujących kolejne miejsca agregującego newsy Łukasza Boka (20 mln wyświetleń) i Jakuba Wiecha, redaktora naczelnego Energetyka24.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ile-zarobil-krzysztof-stanowski-kanal-sportowy-film-natalia-janoszek ##

 - Jeśli chodzi o Krzysztofa Stanowskiego, zasięg jego konta w lipcu br. ma związek z publikacją filmu dotyczącego afery wokół Natalii Janoszek - uważa Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More. - Trzeba też zauważyć, że Stanowski od dawna jest zasięgowym numerem jeden w tej kategorii na Twitterze (zwanym też X) i praktycznie co miesiąc jest liderem zestawienia - dodaje Szczupak w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.

- Ostatnie dni lipca to zarówno druga odsłona filmu o Janoszek, ale też tłumaczenie się z wykorzystania piosenki Edyty Bartosiewicz (plus wątek o sądownictwie). To wtedy Stanowski mówiąc potocznie „odjechał" reszcie i ostatecznie jego zasięg jest dwukrotnie większy niż osoby nr 2 na podium. Wcześniejsze popularne wpisy dotyczyły też postaci, którą stworzył jadąc do Indii (Khris Stan Khan) - analizuje lipcowe zasięgi dziennikarza Marcin Szczupak. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-stanowski-kanal-sportowy-weszlo-ile-zarabia-swietny-dziennikarz ##

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują Łukasz Warzecha, Tomasz Lis (będący jeszcze w kwietniu na podium), Szymon Jadczak z Wirtualnej Polski, Bartłomiej Wypartowicz z Defence24, Michał Pol z Kanału Sportowego, Marcin Dobski z Salonu24, Mateusz Grzeszczuk, Rafał Frąckiewicz i Tomasz Włodarczyk.

 Brak zasięgowych profili dziennikarek na Twitterze/X  

Marcin Szczupak z PSMM Monitoring & More zwraca uwagę, że w zestawieniu niemal nie ma dziennikarek ani publicystek.

- Mamy w czołówce dwie kobiety. To blogerka Kataryna i Agnieszka Gozdyra, ale niestety obie panie są poza pierwszą trzydziestką. To się zdarza niestety regularnie - komentuje ekspert.

Wpisy Kataryny (miejsce 14.) miały w lipcu 7,2 mln wyświetleń, a Agnieszki Gozdyry (miejsce 25.) 5,2 mln wyświetleń. W TOP100 znalazły się jeszcze na miejscu 33. Dominika Długosz ("Newsweek") z wynikiem 4 mln wyświetleń, na 38. Bianka Mikołajewska (Wirtualna Polska) z 3 mln wyświetleń. Na dalszych pozycjach Blanka Aleksowska (miejsce 55.), Żaneta Gotowalska-Wróblewska (57.), Dominika Wielowieyska (60.), Ewa Zajączkowska-Hernik (68.) i Sylwia Czubkowska (96.) - wynika z danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"