Krzysztof Stanowski w kampanii „Misja Zmiana" Just Join IT i Rocket Jobs. „W poprzedniej pracy nie było OK”

Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wystąpił w nowej kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Stanowski w kampanii „Misja Zmiana" Just Join IT i Rocket Jobs. „W poprzedniej pracy nie było OK”

Rocketjobs.pl i justjoin.it zostali partnerami Kanału Zero w styczniu 2024 r., jeszcze przed startem projektu.

- Krzysiek zmienił swoje życie zmieniając pracę, a my pomagamy ludziom zmienić prace na lepszą - skomentował nawiązanie współpracy Piotr Nowosielski, właściciel portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.

Stanowski w spocie “Misja Zmiana”

Na start Kanału Zero portale wspólnie ze Stanowskim ogłosiły „pracę marzeń”, gdzie do zdobycia był miesięczny pobyt all inclusive na Teneryfie płatny 1000 zł dziennie. Swoimi „aplikacjami” w postaci ciekawych historii o zmianie pracy podzieliło się ponad 10 000 osób. Teraz dziennikarz wziął udział w spocie promującym kampanię „Misja Zmiana”.

W spocie Krzysztof Stanowski otwarcie przyznaje, że zmiana pracy jest sposobem, by wszystko było OK. A robi to w zabawnym dialogu z Julką, bohaterką poprzednich kampanii rocketjobs.pl.

Kampania „Misja Zmiana” będzie szeroko promowana w mediach, a w jej ramach zaplanowano działania edukacyjne i motywujące do zmian zawodowych. 

##NEW http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-stanowski-kanal-zero-kanal-sportowy-reklama-zarobki ##

W ramach kampanii portale pracy rocketjobs.pl i just.join.it zaplanowały szereg działań związanych z edukacją wokół zmiany. Pojawi się między innymi e-book „Jak pisać spoko CV?”, materiały dedykowane osobom z branży technologicznej pt. „Misja Zmiana w IT”, cykl webinarów o tematyce psychologicznej w ramach współpracy z Mindwell oraz program „Godzinka z Chatem GPT”. Ponadto eksperci portali będą gościć w różnych programach Kanału Zero, tłumacząc na czym polega Misja Zmiana i podpowiadając jak zmienić pracę na lepszą.

Kampania wystartowała 15.02 i potrwa do końca marca 2024 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele