Krzysztof Szumski: z ZenithOptimedia Group do własnej firmy szkoleniowej

Krzysztof Szumski po 9 latach pracy odszedł z domu mediowego ZenithOptimedia Group i związanej z nim struktury VivaKi. Rozpoczął własną działalność jako coach szkolący m.in. menedżerów pracujących w branży mediów i marketingu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Szumski: z ZenithOptimedia Group do własnej firmy szkoleniowej

W swojej nowej działalności Szumski oferuje trzy główne typy usług: coaching dla osób z branży mediów i marketingu oraz top menedżerów z innych sektorów w zakresie rozwoju, zarządzania i przywództwa, wsparcie procesu negocjacyjnego oraz warsztaty i szkolenia. - W procesie coachingowym, opartym na najwyższych standardach ICF, wspieram klientów moją wiedzą i doświadczeniem wyniesionymi z pracy w domach mediowych. Unikalną częścią mojej oferty jest połączenie coachingu i wiedzy z zakresu negocjacji, dzięki czemu efektywnie pracuje z klientami będącymi już w procesach negocjacyjnych - przekonuje.

Krzysztof Szumski jest członkiem International Coach Federation Global, ICF Polska oraz Izby Coachingu. Ukończył studia w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, przez cztery lata wykładał w Szkole Mediów, pełnił też funkcje asesora i konsultanta merytorycznego programu MediaSchool.

Poprzednio przez 9 lat Szumski pracował w domu mediowym ZenithOptimedia Group i grupie negocjacyjnej VivaKi (wspólnej strukturze ZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest Group). Przez ostatni rok był deputy buying directorem odpowiedzialnym za negocjacje z mediami, a przedtem pełnił funkcję media managera. Wcześniej przez 2,5 roku pracował w Universal McCann.

W ZenithOptimedia Group i VivaKi zwolnione przez Szumskiego stanowisko deputy buying directora pozostaje nieobsadzone.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa