Krzysztof Tkaczyk dyrektorem kreatywnym Insignii

Krzysztof Tkaczyk objął funkcję dyrektora kreatywnego agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly i Grupie Eskadra.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Poprzednio przez ponad 6 lat Krzysztof Tkaczyk zajmował stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Schulz Brand Friendly, gdzie przygotowywał kampanie telewizyjne dla marek takich jak m.in. Mitsubishi, Lidl, Hoop czy Tantum Verde. Wcześniej był m.in. kreatywnym i partnerem w Grupie Eskadra, a z branżą reklamową jest związany ogółem od 15 lat.

- Agencja interaktywna to dzisiaj jedyne miejsce rozwoju dla ludzi kreatywnych, bo prawdziwe wyzwania czekają na styku starych i nowych mediów - tak Krzysztof Tkaczyk uzasadnia przejście do Insignii. W agencji jest drugim dyrektorem kreatywnym - równolegle tę funkcję pełni Tomasz Michalik.

Niedługo przed Tkaczykiem pracę w Insignii jako senior copywriter rozpoczęła Katarzyna Sochacka, która w Schulz Brand Friendly była jednym z jego zastępców (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"