Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3

Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu. 1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów mających miejsce w kilkudziesięciu krajach bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem. W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Ten trudny i ekstremalny sport wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych. Materiał, który będzie emitowany w Internecie, ma zagrzewać do walki i motywować wszystkich chętnych do podjęcia rywalizacji w ramach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Niespełna minutowy spot prezentuje Krzysztofa Wieszczka rozpoczynającego swój treningowy poranek. Myśląc o nadchodzącej rywalizacji, aktor wsiada na rower, wychodzi z domu i za pomącą aplikacji Connexoon Access marki Somfy na swoim telefonie  zamyka automatycznie bramę garażową i wjazdową firmy WIŚNIOWSKI. „Jesteś gotowy?” – zachęca do podjęcia rywalizacji kończące spot hasło. Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami. Spot można zobaczyć tutaj . WIŚNIOWSKI press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"