W poniedziałek, 9 września br. o godz. 15.35 TVP1 pokazała pierwszy odcinek nowego teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 573 tys. osób. Przełożyło się to na 8,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
„Gra słów. Krzyżówka” to codzienny teleturniej, w którym uczestnicy rozwiązują krzyżówki. Audycję poprowadzi Radosław Brzózka.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/39-i-pol-tygodnia-gra-muzyka-ilu-widzow-ogladalo-debiut,7170845994563201a ##
Tego samego dnia o godz. 18.30 siostrzana Dwójka wyemitowała pierwszy odcinek nowego kulinarnego show „Gotowi do gotowania. Start!”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 469 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,29 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 2,94 proc. w grupie 16-49 oraz 2,46 proc. w grupie 16-59.
„Gotowi do gotowania. Start!” to polska wersja formatu „Ready Steady Cook” - w każdym odcinku show rywalizują ze sobą dwie drużyny (złożone z profesjonalnego szefa kuchni i kulinarnego amatora), które w ciągu 20 minut muszą przygotować posiłek z produktów o łącznej wartości nie większej niż 25 złotych. Sponsorem cyklu jest Jeronimo Martins Polska. Codzienny projekt TVP2 prowadzi Marzena Rogalska..

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zawsze-warto-starsza-pani-musi-fiknac-ilu-widzow-ogladalo-debiut,7170847744931969a ##
Tuż po nim w TVP2 zadebiutował inny kulinarny program „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”. Premierę tę śledziło 544 tys. widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 4,48 proc., 4,07 proc. oraz 3,74 proc. udziału.
Reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” to polska wersja formatu „Momster”. Formuła tego programu polega na tym, że teściowe i synowe rywalizują ze sobą w przygotowywaniu potraw kulinarnych.











