Książki popularne w sieci

Książki są najczęściej kupowanym produktem przez internet.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania firmy Nielsen Online, w którym udział wzięło 26.312osób z 48 krajów, wynika, że książki w sieci kupiło 41 procentinternautów - informuje serwis BBC News. W porównaniu zanalogicznym badaniem sprzed dwóch lat, wskaźnik ten wzrósł o 7procent.

Największy odsetek osób, które kupują książki przez internet -58 procent - odnotowano w Korei Południowej. Następne pod tymwzględem okazały się: Niemcy (55 procent), Austria (54 procent),Wietnam (54 procent), Brazylia (51 procent), Egipt (49 procent),Chiny (48 procent), Indie (46 procent), Tajwan (45 procent) orazWielka Brytania (45 procent). W Stanach Zjednoczonych książkionline kupiło 57,5 miliona osób, które stanowią jednak tylko 38procent tamtejszej populacji internetowej.

Z badania Nielsen Online wynika również, że w ciągu ostatnichtrzech miesięcy jakikolwiek produkt w sieci kupiło ponad 80 procentinternautów. Ich liczba wzrosła w porównaniu z badaniem sprzeddwóch lat o 40 procent, do 875 milionów osób.

źródło: BBC News

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji