Kto będzie pierwszy? Castrol Magnatec

Agencje Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One przygotowały loterię promocyjną oraz wspierającą ją kampanię multimedialną 'Kto będzie pierwszy?'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 „Twarzą” kampanii jest piłkarz z głową ukrytą w koszulce –  popularnym geście radości po strzeleniu bramki. Zawodnik tańczy na boisku, skacze, wykonuje salta oraz  wszelkie gesty typowe dla zdobywcy bramki, a że oczy ma zasłonięte koszulką, szaleje tak... póki nie zatrzyma go jakaś przeszkoda.2 spoty telewizyjne, reklamy prasowe, POSy w punktach sprzedaży oraz banery internetowe informują o promocji, której celem jest wytypowanie zawodnika reprezentacji Polski, który strzeli pierwszego gola na zbliżających się Mistrzostwach Świata.

Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One stworzyły również mechanizm loterii oraz stronę internetową promocji. Promocja ma trwać od 3 kwietnia do 8 czerwca – kończy się dzień przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Każdy, kto kupi 4 litry oleju Castrol Magnatec, prawidłowo wytypuje pierwszego polskiego strzelca i wyśle jego nazwisko poprzedzone hasłem „Polska” na numer 7190, ma szansę wygrać Volkswagena Passata, jednego z 50-ciu zegarków Tissot lub unikalna piłkę – futbolówkę Castrol. Losowanie odbędzie się 11 lipca, tuż po zakończeniu mundialu.

Dwa 30-sekundowe spoty oraz ich 15-sekundowe skróty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV4) oraz niszowych (Discovery, Polsat Sport, TVN Turbo, TVN 24) od 3 kwietnia. Reklamy prasowe pojawia się w tygodnikach opinii (Newsweek, Wprost, Polityka), magazynach dla mężczyzn (Men’s Health, Playboy, CKM), tygodnikach telewizyjnych (Gazeta Telewizyjna, Fakt TV), magazynach motoryzacyjnych (Auto Świat, Moto, Auto Moto, Auto Motor i Sport) i sportowych (Gazeta Wyborcza dodatek sportowy, Przegląd Sportowy, Piłka Nożna, Piłka Nożna Plus) oraz w Focusie i obwoluta w Metropolu. Banery internetowe (skyscrapery i branmark) będą zamieszczone w portalach Interia – Motoryzacja, WP – Moto, Onet – Moto, 90minut.pl oraz Sportowefakty.pl.

Autorami kampanii są Piotr Alchimowicz (copywriter, dyrektor kreatywny Ogilvy One i Ogilvy Interactive) oraz Grzegorz Badzio (art director). Przy projekcie współpracował też Robin Weeks (Creative Director Gruppa66 Ogilvy).Spoty wyreżyserował Grzegorz Kuczeriszka a produkcją telewizyjną zajęła się Anna Lewczuk z Design Direct.Kampanię internetową, w tym stronę promocji przygotowała agencja Ogilvy Interactive.

Działania marketingowe Castrol Lubricants koordynuje szef marketingu, Maciej Gondko, oraz Anna Góralska - PCO Trade and Marketing Manager oraz Anna Orlińska – Marketing Services Specialist. Po stronie agencji opieka nad marką Castrol należy do Tomasza Smacznego (Account Supervisor) i Zuzanny Gardias (Junior Account Executive) z grupy Olgi Sobieraj (Group Account Director).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MindShare.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"