Prawie 500 tys. widzów programu „Nie da się ukryć”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News

Nowy program „Nie da się ukryć” gromadzi średnio 494 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji codziennej audycji wśród wszystkich oglądających wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVN24 i Polsat News. W grupie komercyjnej stacja nieznacznie przegrywa z newsową stacją TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Program „Nie da się ukryć” w TVP Info oglądać można codziennie o godz. 21.10, w okresie od 1 czerwca 2017 roku. Średnia oglądalność audycji do 21 czerwca br. wyniosła 494 tys. widzów, co przełożyło się na 3,64 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

TVP Info w czasie emisji nowego programu zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN24, której udział w rynku wynosi 2,88 proc. Z kolei wynik trzeciego Polsatu News wynosi 0,77 proc.

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVP Info nieznacznie przegrywa z TVN24.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programu-brutalna-prawda-durczok-ujawnia-polsat-news ##

grafika

„Nie da się ukryć” to program publicystyczny, w którym pokazywane są materiały reporterów TVP, które szerzej omawiają wydarzenia z ostatnich dni. Każdy odcinek posiada inny temat przewodni.

Prowadzącą i szefową redakcji nowej audycji jest Ewa Bugała, poprzednio reporterka „Wiadomości” TVP1. Na przemian program prowadzi również Piotr Pawelec, który poprzednio pracował w „Teleexpressie” TVP1, a wcześniej - w Telewizji Republika. „Nie da się ukryć” w ramówce TVP Info pojawiło się w miejsce „Info wieczoru”, który emitowano codziennie o godz. 21:00 (od początku czerwca program ten pokazywany jest o 23:00).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały