Kontynuujemy prezentacje charakterystyk widzów stacji telewizyjnych w Polsce. Kilka dni temu przedstawiliśmy TVP1, Polsat i TVN, dzisiaj pora na TVP 2. W kolejce czekają jeszcze: TVP 3, TV 4 i TVN Siedem. Jak wynika z danych AGB Polska w I półroczu 2003 roku 55,46% widzów TVP 2 stanowiły kobiety, około 65% to mieszkańcy wsi i małych miast, 52,38 % ma wykształcenie podstawowe a 34,63% jest odbiorcami telewizji kablowej. Oto szczegóły:
Target : Total Individuals 4+ Stations : TVP2 Date periods : 2003-01-01 - 2003-06-30 Time Band : 02:00-25:59 CompADH %SexMales44,54 Females55,46Age4-93,91 10-154,5 16 - 193,73 20 - 244,67 25 - 296,18 30 - 346,05 35 - 396,72 40 - 449,02 45 - 4910,47 50 - 5410,34 55 - 597,37 60+27,05City sizeRural40,28 < 50 tys.24,71 50-100 tys.8,28 100-200 tys.7,07 > 200 tys.19,66Cable viewerYes34,63 No65,37Satellite viewerYes15,8 No84,2EducationLow52,38 Secondary31,59 High7,63 Other8,41VoivodshipDolnoslaskie7,84 Kujawsko-pomorskie5,24 Lubelskie6,73 Lubuskie2,61 Lodzkie6,23 Malopolskie8,27 Mazowieckie12,26 Opolskie2,67 Podkarpackie4,59 Podlaskie2,94 Pomorskie5,93 Slaskie13,44 Swietokrzyskie3,73 Warminsko-mazurskie3,76 Wielkopolskie9,28 Zachodniopomorskie4,47












