Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w okresie grudzień 2012 - luty 2013 radiowej Jedynki słuchało 51,5 proc. mężczyzn oraz 48,5 proc. kobiet.
Jedynki najchętniej słuchają osoby w grupach wiekowych: 40-59 oraz 60-75 lat, którzy stanowią po 40,3 proc. jej wszystkich słuchaczy.
Radiowa Jedynka jest najpopularniejszą stacją wśród osób z wykształceniem średnim (35,7 proc.).
Przypomnijmy, że Jedynka w rynku radiowym w Polsce zajmuje trzecie miejsce (więcej na ten temat).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












