Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w I kwartale 2013 roku radiowej sieci Złote Przeboje słuchało 50,8 proc. mężczyzn oraz 49,2 proc. kobiet.
Złotych Przebojów najchętniej słuchają osoby w grupie wiekowej od 40 do 59 lat, która stanowi 46,0 proc. jej wszystkich słuchaczy.
Rozgłośnia ta jest najpopularniejszą stacją wśród osób z wykształceniem średnim (40,7 proc.).
Przypomnijmy, że Złote Przeboje wśród sieci radiowych w Polsce zajmują trzecie miejsce (więcej na ten temat).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












