671 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49

Nadawany w piątkowym prime-time trzeci sezon „Lego Masters” oglądało średnio 671 tys. widzów. Było to o 168 tys. widzów mniej niż miał drugi sezon programu emitowany niemal rok temu. Cykl dał TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
671 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49
Daniel Voiuiev-Larin i Kasia Świętach w „Lego Masters 3”; fot. screen/Player.pl

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 3” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 30 września do 4 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 671 tys. osób, co przełożyło się na 5,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 781 tys. oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-pati-player-tvn-spin-off-skazana-obsada-zdjecia-premiera,7169748105172609a ##

TVN w trakcie emisji „Lego Masters 3” czyli w piątkowym paśmie między godz. 20.02 a 21.34 miał 4,77 proc. udziału. Stacja zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 z 11,52 proc. udziału. Drugą lokatę zajął Polsat (11,03 proc.), trzecią - TVP2 (7,01 proc.), a tuż za TVN znajduje się TV Puls (4,32 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był wiceliderem.

grafika

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.

Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.

Daniel Voiuiev-Larin i Kasia Świętach zwycięzcami

Zwycięzcami trzeciej edycji programu „Lego Masters” zostali: Daniel Voiuiev-Larin i Kasia Świętach.

W właśnie zakończonym sezonie nowymi jurorami byli piosenkarz Czesław Mozil oraz projektantka graficzna, ilustratorka o artystka multidyscyplinarna Pola Lisowicz. Względem drugiej edycji zastąpili Kamila Bednarka i Aleksandrę Mirecką (która aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim).

Program bez zmian prowadził Marcin Prokop.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/surowi-rodzice-earl-grey-film-tvn-reaktywacja-programu-casting,7169789724518017a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą