Kto zdobędzie nagrodę Niptel?

W tym roku o nagrodę walczy m.in. "Rzeczpospolita", TVP i Polsat

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Filmowa "Profilm" oraz  Krajowa  Izba  Producentów Audiowizualnychorganizują już po raz XI Spotkania Medialne NIPTEL 2004, które w tym roku odbędą się 20 sierpnia w Gdańsku w Zielonej Bramie. Patronem medialnym imprezy jest portal Wirtualnemedia.pl.

Oprócz corocznego spotkania mediów, już dziesiąty razy zostanie wręczona Nagrody Mediów NIPTEL 2004. W piątek poznaliśmy nominację do tej prestiżowej nagrody:

1. TV Polsat - za zorganizowanie z sukcesem festiwalu "Top - trendy", nieuwikłanego w żadne lobby wytwórni płytowych ani innych podmiotów showbiznesu.

2. TVP  2, Monika Richardson i twórcy programu "Europa da się lubić" - za atrakcyjne propagowanie idei europejskiej i wylansowanie sympatycznych bohaterów.

3. Waldemar Milewicz i program "Cały ten świat" - za wieloletnie przybliżanie widzom dramatu ludzi w strefach działań wojennych.

4. Roman Młodkowski - Magazyn firma - za próbę rozbudzenia w Polakach przedsiębiorczości.

5. Festiwal Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "DWA TEATRY" Sopot 2003. - za publiczne telewizje i radio mają obowiązek edukacji kulturalnej społeczeństwa. Taką funkcję, między innymi spełnia Festiwal "Dwa Teatry". Edycja z 2003 roku przeszła najśmielsze oczekiwania. Udało się zachęcić do słuchania i oglądania spektakli bardzo wielu ludzi ( przy czym dominowała młodzież). Poziom artystyczny Festiwalu stał na bardzo wysokim poziomie, zyskując wyjątkowo pochlebne recenzje. Wielkie wsparcie udzielone przez środowisko artystyczne daje nadzieję, że w przyszłości znaczenie tej imprezy będzie wzrastać.

6. RZECZPOSPOLITA - za najwyższy poziom dziennikarstwa śledczego w Polsce oraz za istotny wpływ na przełomowe wydarzenia polityczne ostatnich miesięcy.

Oto program XI SPOTKAŃ MEDIALNYCH NIPTEL 2004:

11.00 - 11.30 Wręczenie Nagrody Mediów NIPTEL 2004.

11.30 - 17.30 OBRADY OKRĄGŁEGO STOŁU MEDIÓW 2004

Temat przewodni: Polski rynek telewizyjny jako część rynku europejskiego.

Tematy poboczne w ramach tematu przewodniego:

11.30 - 13.00  1. Sposoby finansowania telewizji. Abonament i reklama. Kulturotwórcza rola abonamentu.    - wpływ i rola ośrodków regionalnych w kształtowaniu życia kulturalnego regionów.

ok. 13.00 Przerwa na kawę

13.30 - 16.30  2. Otwarcie polskiego rynku audiowizualnego. Nowe wyzwania konkurencji.

 3. Rynek telewizyjny a produkcja niezależna.

16.30 - 17.30 Podsumowanie dyskusji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji