Które media najlepsze dla reklamy samochodów?

Producenci samochodów wprowadzają w swoich tradycyjnych modelachmarketingowych. Coraz większą część swoich pieniędzy przeznaczająna cyfrową reklamę.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę BIGresearch wynika, że17,5 procenta klientów General Motors twierdzi, że wpływ na kupnosamochodu ma w ich przypadku telewizja. Tymczasem w 2006 rokukoncern przeznaczył na reklamę w tym medium aż 40 procent swojegoreklamowego budżetu - informuje serwis Marketing Charts.

W tym samym roku Ford wydał na reklamę w prasie codziennejzaledwie 5,9 procenta swojego budżetu, podczas gdy ma ona wpływ nadecyzje 16,5 procenta klientów producenta.

Badanie pokazuje, że producenci samochodów również w przypadkuinternetu wydają zbyt mało pieniędzy na reklamę w porównaniu dowpływu tego medium na decyzje klientów. General Motors dwa latatemu przeznaczył na internet 3,6 procenta swojego reklamowegobudżetu, podczas gdy reklama online wpływa na 8,7 procenta jegoklientów. Podobne wskaźniki odnotowano w przypadku innych czołowychfirm motoryzacyjnych, takich jak wspomniany Ford czy Toyota.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela