Dwa nowe warianty Karmi to Żurawina i Tiramisu. Tak samo jak dotychczas już dostępna wersja Classic są oferowane w butelkach o pojemności 0,4 litra, w sugerowanej cenie detalicznej ok. 3 zł.
Carlsberg Polska poszerzenie portfolio marki Karmi tłumaczy tym, że sprzedaż ilościowa piw smakowych wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat o 50 proc. Ponadto aż 62 proc. tej sprzedaży trafia do kobiet, które niezmiennie są grupą docelową Karmi.
Jednocześnie marka zyskała nowe logo i identyfikację wizualną butelek.

Reklamy nowych wersji Karmi są utrzymane w subtelnej, sensualnej stylistyce. Pokazują, że piwo to jako przyjemność sama w sobie wypełnia wieczorne chwile tak samo jak dobra książka lub muzyka. Kończy je slogan: „Które wybierzesz na dziś wieczór?”.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, kobiece kanały tematyczne TVN), internet (m.in. serwisy VoD, strona i fanpage facebookowy Karmi) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). W spotach, wyreżyserowanych przez Mehdiego Norowziana, wykorzystano piosenkę „So good to be me” Chrisa Malinchaka i Marvina Gaya.
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a postprodukcją - studio AlienFx. Za planowanie mediów i aktywności w serwisach społecznościowych odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania public relations prowadzi agencja Walk PR.











