Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie jury zapoznawało się z projektami oraz dokonywało wstępnej selekcji. Następnie 10 składów jurorskich głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Jury mogło nominować maksymalnie 30 proc. zgłoszonych kampanii.
W konkursie nominowano 325 prac. Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów KTR.
Obradom jury KTR 2024 przewodniczyli:
Marcin Sosiński, Dentsu Creative (kategoria Communication)
Małgorzata Majcher, DDB Warszawa (kategoria Creative Strategy)
Łukasz Szczybelski, Feeders Agency (kategoria Entertainment)
Adam Chyliński, Tofu Studio (kategoria Design)
Maciej Twardowski, Ogilvy (kategoria For Good)
Aleksander Frydrych, 180heartbeats + JUNG v. MATT (kategoria Technology)

Małgorzata Drozdowska, OK Human (kategoria Craft Audio/Video)
Koka Skowrońska, Wunderkamera (kategoria Craft Fotografia)
Ada Zielińska (kategoria Craft Ilustracja)
Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom nastąpi 9 września podczas Gali w Teatrze Nowym w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.














