Rozdano nagrody KTR. Triumf DDB, Papaya Films i Netfliksa

W tegorocznej edycji konkursu KTR przyznano 37 złotych nagród. Tytuł Agencji Roku trafił do DDB Warszawa, Reklamodawcą Roku został Netflix, a Domem Produkcyjnym Roku - Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rozdano nagrody KTR. Triumf DDB, Papaya Films i Netfliksa

Do tegorocznej edycji konkursu KTR przesłano rekordową liczbę 1 234 zgłoszeń. - Wzrost liczby zgłoszonych prac idzie też w parze ze wzrostem jakości. Świadczą o tym tegoroczne „Best of”, które albo już zdobyły najwyższe nagrody na międzynarodowych festiwalach, albo pewnie niedługo zdobędą. Widać także coraz większe zaangażowanie klientów - podkreśla Maciej Twardowski z Ogilvy, przewodniczący zarządu KTR.

Jury przyznało 37 złotych, 79 srebrnych oraz 72 brązowych nagród. Spośród prac nagrodzonych złotem wybrano też najlepsze w siedmiu kategoriach konkursowych:- Communication of the Year: platforma „Room For Everyone” stworzona przez McCANN Poland dla Mastercard,- Entertainment of the Year: kampania „Influenserzy (BA!)ROKU” stworzona przez Altavia Kamikaze + K2 dla Netfliksa,- Design of the Year: "Vincent musi umrzeć" plakat” zaprojektowany dla Velvet Spoon przez Patryka Hardzieja. - Technology of the Year: kampania „PRYMUS” stworzona przez 180heartbeats + JUNG v. MATT dla Zwolnieni z Teorii,- Charity of the Year: kampania „Cicho już byłyśmy” stworzona przez Marcina Pucyka dla fundacji Wschód,- Craft of the Year: „Perception Box Stories Untangled ep. 02” stworzony przez Kijek/Adamski dla Freethink & Unlikely Collaboratores. - Culture of the Year: projekt „Teatr Ludowy” stworzony przez Studio Otwarte.

- Jesteśmy jedną drużyną, która wspólnie tworzy, ocenia i uczy się. KTR jest nie tylko świętem agencji, ale całej naszej branżowej rodziny, od strategii, przez kreację, design, ilustrację, entertainment, technologię i produkcję aż po marketing. W tym roku debiutuje też nowa kategoria - For Good. Doceniana w niej jest kreatywność w tworzeniu rozwiązań generujących dobro i ich skuteczność - zaznacza Maciej Twardowski.

Najlepsze agencje, studia i reklamodawcy w KTR 2024

Tytuł Agencji Roku przyznano DDB Warszawa, która za uzyskane nominacje i nagrody dostała łącznie 110 punktów. Nieznacznie wyprzedziła 180heartbeats + JUNG v. MATT (105,5 pkt).

grafika

Kategoria Dom Produkcyjny Roku została zdominowana przez Papaya Films, zaś tytuł Studia Posprodukcyjnego Roku otrzymał Vein Postproduction, który z 26 pkt znalazł się tuż nad Platige Image (25,5 pkt).

grafika

Nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymał Patryk Hardziej. Z kolei w rankingu reklamodawców zwycięzcą okazał się Netflix (107 pkt), wyraźnie wyprzedzając Bank NBP Paribas (68,5 pkt), Yes (49,5 pkt), Mastercard (48 pkt) i McDonalda (46 pkt).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"