Do kluczowych zadań Kuby Adamusa należeć będzie rozwijanie istniejących i tworzenie nowych standardów współpracy z należącymi do Group One agencjami mediowymi, przekładanie danych mediowych na język strategii kreatywnej oraz wzmocnienie pozycji Labcon jako partnera, który rozumie pełny kontekst działań: od planowania mediów, przez kreację, po optymalizację kampanii.
Powołanie roli business & creative integration manager w zespole client service to naturalny krok w rozwoju modelu house of communication, w którym od lat działają spółki Group One.
– W Labcon od lat budujemy model współpracy, który integruje procesy kreatywne i mediowe, zapewniając klientom jeden, spójny kierunek działań. Dołączenie Kuby Adamusa jest ważnym elementem rozwoju agencji. Jego doświadczenie wyniesione z MediaPlus, połączenie wiedzy mediowej ze strategicznym myśleniem oraz umiejętność prowadzenia partnerskich relacji biznesowych sprawiają, że naturalnie wpisuje się w rolę integratora między zespołami – mówi Marta Rysia Jarkiewicz-Michalczuk, client service director Labcon.

Kuba Adamus jest ekspertem w obszarze digital marketingu i mediów, z ponad 7-letnim doświadczeniem w realizowaniu projektów dla czołowych marek na polskim rynku, m.in. Grupy Polsat Plus, Colgate-Palmolive, Beko, Mlekpol, Invest Komfort czy Ekstraklasy. W ostatnich latach pracował w należącej również do Group One agencji mediowej MediaPlus jako business manager.










