Średnia oglądalność programu wyniosła 2,15 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 21,85 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Przed rokiem program (od 6 lutego do 19 czerwca 2005 roku) oglądało 2,29 mln widzów (udziały w rynku 23,38 proc.). Total Individuals16-49DateAMRSHR %SHR %18-06-2006163417518,26%20,48%11-06-2006225189426,35%29,18%04-06-2006173520016,56%21,86%28-05-2006166745720,07%24,67%21-05-2006238937928,31%34,72%14-05-2006193769221,18%21,69%07-05-2006212231324,06%29,20%30-04-2006226175424,03%25,61%23-04-2006233950628,61%32,81%09-04-2006269161130,19%36,49%02-04-2006284154125,21%31,55%26-03-2006186408016,87%21,70%19-03-2006256012925,98%32,77%12-03-2006266582127,69%30,19%05-03-2006196900620,63%23,99%26-02-2006252168621,87%26,81%19-02-2006216983018,52%21,69%12-02-2006168824314,64%19,60%05-02-2006163102513,53%16,64%Średnia215494121,85%26,08%

W czasie gdy w telewizji Polsat można było oglądać autorski program Kuby Wojewódzkiego (niedziela, godz. 22:40 – 23:30), najwięcej widzów przyciągała Jedynka (2,54 mln). Pozostałe stacje miały gorsze wyniki - TVN oglądało w tym czasie 1,77 mln widzów a Dwójkę 1,19 mln.
Program "Kuba Wojewódzki" oglądany był głównie przez kobiety.
Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales43,46%SexFemales56,54%Age4 - 9 1,14%Age10 - 153,84%Age16 - 195,27%Age20 - 249,53%Age25 - 2910,46%Age30 - 349,82%Age35 - 399,06%Age40 - 448,76%Age45 - 4911,65%Age50 - 5411,63%Age55 - 598,70%Age60+10,16%City sizeRural33,21%City size< 50 tys.23,93%City size50-100 tys.9,03%City size100-200 tys.11,12%City size> 200 tys.22,70%ProfessionTop management13,47%ProfessionMedium level14,79%ProfessionWorkers & farmers19,32%ProfessionRetired23,56%ProfessionOthers28,85%EducationLow41,79%EducationSecondary35,43%EducationHigh17,79%EducationOther4,98%

Kolejne odcinki 'Kuby Wojewódzkiego' zobaczymy już po wakacjach.











