Premierowe odcinki 18. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 3 marca br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,23 mln osób, co zapewniło stacji 13,40 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek nowego sezonu, który przyciągnął przed telewizory 1,33 mln widzów. Gośćmi programu tego dnia byli: Anna Grodzka i Mamed Chalidow.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku
W porównaniu z emitowaną rok temu 16. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 70 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki programu wówczas pokazane oglądało średnio 1,3 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 15,16 proc. oraz 20,41 proc. (więcej na ten temat).

Natomiast trzy pierwsze odcinki talk-show z edycji jesiennej (była to 17. seria) oglądało mniej widzów, bo średnio 1,14 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,74 proc. oraz 14,53 proc. udziału (więcej na ten temat).
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego cały czas jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz dokumenty, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 9,43 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy; 6,86 proc.).
W grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pan-kulka-mowi-do-gwiazd-w-wiosennym-spocie-tvn-wideo ##











