Średnia oglądalność pięciu pierwszych odcinków trzeciej serii"Kuby Wojewódzkiego" w TVN wyniosła 2,65 mln widzów przy udziałachw rynku na poziomie 22,97 proc. (w grupie 4+) i 23,66 proc. (w16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.
Rok temu, pięć pierwszych odcinków talk show, oglądało o milionwidzów więcej - 3,56 mln osób przy udziałach wynoszącychodpowiednio 28,69 proc. i 29,8 proc. Warto podkreślić jednak, żewtedy program rozpoczął się dopiero w niedzielę 24 września, w tymroku wystartował już 9 września.
Podczas emisji "Kuby Wojewódzkiego" liderem rynku była stacjaTVN. Na drugim miejscu uplasowała się TVP1, emitująca wtedy m.in."Przebojową noc" i filmy fabularne, które obejrzało średnio 2,4 mlnosób. Dalej znalazły się: TVP2 (gł. filmy; 2,37 mln) i Polsat("Gotowe na wszystko"; 1,35 mln)

Program Kuby Wojewódzkiego oglądają głównie kobiety, widzowie wwieku od 30 do 59 lat, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniemśrednim i wyższym.











