W świątecznej reklamie Helleny Kuba Wojewódzki toczy małą bitwę ze Świętym Mikołajem i jego świtą. Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa potrwa do 27 grudnia.
Reklamę emitowaną na antenach największych stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) wspierają działania w punktach dystrybucji. Tam też klienci będą mogli oglądać multiekspozycję z ruchomym pociągiem na szczycie.
Motyw pojazdu wykorzystano także w standach przygotowanych w dwóch odsłonach – wersji standard i wersji premium. Pierwsze pojawią się w mniejszych placówkach, drugie – w dużych halach handlowych. Dodatkowo w sklepach wiszą świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem. W mniejszych punktach dystrybucji usawiono „potykacze” z postacią oranżadowego Mikołaja.
Adaptację kreacji na potrzeby kampanii świątecznej Oranżady Hellena wykonała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.












