Kuba Wojewódzki w kampanii Play ze Stuhrem, Dygant i Różczką

W nowych reklamach Play oprócz Kuby Wojewódzkiego będą występować Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka. Kampania będzie promować nowe oferty sieci i zachęcać do przejścia do niej klientów innych telekomów.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Startująca z początkiem przyszłego tygodnia kampania Play będzie podkreślać, że do tej sieci przechodzi 7 z 10 Polaków zmieniających operatora komórkowego. Dlatego w poszczególnych reklamach do salonu Play przychodzą Kuba Wojewódzki, Maciej Stuhr, Agnieszka Dygant i Magdalena Różczka.

Ponieważ Wojewódzki już od półtora roku promuje Play, w spocie jest przedstawiony jako użytkownik taryfy Formuła 4.0, który dzięki nieograniczonym możliwościom komunikacji cieszy się ogromnym powodzeniem u kobiet. Natomiast Stuhr, Dygant i Różczka wcielają się w rolę nowych klientów sieci, którzy wybierają wprowadzone właśnie Formuły S, M i L (zobacz szczegóły tej oferty).

- Chcemy pokazać w kampanii, że do Play przechodzą również sławne osoby - powiedział na piątkowej konferencji prasowej Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu sieci. - Taki przekaz odzwierciedla popularność i aspiracyjność naszej sieci - dodał.

Jako pierwsze z początkiem przyszłego tygodnia do mediów trafią reklamy z Wojewódzkim i Różczką. Reklamy z Dygant i Stuhrem pojawią się za kilka tygodni - będą emitowane przez kilka miesięcy.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"