“Kubuś i Przyjaciele” w miejsce “Kubusia Puchatka”

Wydawany przez Egmont Polska od 1998 roku miesięcznik “Kubuś Puchatek” od numeru sierpniowego (na rynku od 15 lipca br.) ukazuje się pod  tytułem “Kubuś i Przyjaciele”. Magazyn adresowany jest zarówno do dziewczynek, jak i chłopców w wieku od 3 do 6 lat.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wydawca informuje, że zmiana tytułu wiąże się ze zmianą nazwy marki całej linii produktów na “Kubuś i Przyjaciele”, także m.in. książek czy gier komputerowych.

Miesięcznik liczy 32 strony, wydawany jest w nakładzie 90 tys. egzemplarzy i w cenie 6,99 zł. Zmiana tytułu magazynu wsparta jest kampanią reklamową w tytułach Egmont Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii