“Kubuś Puchatek” liderem, drugi “Scooby - Doo”

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla dzieci jest “Kubuś Puchatek” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost zanotował “Power Rangers Magazyn”, traci “Winx Club”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem “Kubusia Puchatka” (Egmont Polska) w styczniu 2011 roku  wyniosło 77 806 egz. i było o 8,8 proc. niższe niż w styczniu 2010 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik “Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 68 397 egz. po spadku o 5,3 proc.

Trzecią lokatę zajęły “Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Ich rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. wyniosło 58 457 egz. Tytuł ten zyskał 8,6 proc.

Największy wzrost w rankingu zanotował zajmujący 10. miejsce “Power Rangers Magazyn” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł do góry o 39,5 proc. do 28 666 egz. Najwięcej stracił natomiast lokujący się na 15. pozycji “Winx Club” (Media Service Zawada). Zanotował on spadek o 31,5 proc. do 24 189 egz.

  W zestawieniu ujęto 15 miesięczników dla dzieci, notowanych przez ZKDP, które w styczniu br. miały najwyższe rozpowszechnianie płatne razem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele