Kubuś reklamowany jako „najlepszy do picia, naturalnie” (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa soków Kubuś. Akcję na zlecenie Maspexu przygotowały firmy Kid & Young i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania reklamowa soków Kubuś jest utrzymana w konwencji charakterystycznej dla komunikacji marketingowej tej marki. W spocie występuje animowany bohater symbolizujący ten brand oraz dzieci. Cały przekaz – pod hasłem „Kubuś – najlepszy do picia, naturalnie” – ma prezentować świat, w którym powstają soki marchwiowo-owocowe Kubuś.  

Reklama jest emitowana w największych stacjach i kanałach dziecięcych (m.in. TVP1, Polsat, Cartoon Network, Disney Channel). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Kid & Young, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online