20. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 15,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,89 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-8-sezon-ogladalnosc-program-stracil-320-tys-widzow,7170841449171073a ##
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,20 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do poprzedniego sezonu spadła o 330 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 6 do 20 września 2018 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 2,32 mln widzów, przy udziałach na poziomie 18,36 proc. w 4+, 25,69 proc. w 16-49 i 22,46 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-27-sezon-ogladalnosc-tvn-liderem,7170840640988801a ##
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” nadal jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 14,60 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 10,34 proc.) oraz TVP2 (gł. „Wkręceni w randkę”; 4 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.












