Dwudziesty sezon show „Kuchenne rewolucje” ogląda 2 mln widzów. TVN liderem pasma

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,99 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show nadal daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Dwudziesty sezon show „Kuchenne rewolucje” ogląda 2 mln widzów. TVN liderem pasma
fot. TVN

20. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 15,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,89 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-8-sezon-ogladalnosc-program-stracil-320-tys-widzow,7170841449171073a ##

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,20 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-27-sezon-ogladalnosc-tvn-liderem,7170840640988801a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” nadal jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 14,60 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 10,34 proc.) oraz TVP2 (gł. „Wkręceni w randkę”; 4 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa