23. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 2 września br. Trzy pierwsze pokazane jesienią odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,45 mln osób. Przełożyło się to na 12,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 1,38 mln osób, drugi miał 1,47 mln, a trzeci - 1,51 mln.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 190 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 3 do 17 września 2020 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,64 mln widzów, przy udziałach na poziomie 13,98 proc. w 4+, 19,56 proc. w 16-49 i 17,54 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-10-sezon-uczestnicy-wyniki-ogladalnosci,7170118734067329a ##
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,50 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,30 proc.) oraz TVP2 (gł. „Wojenne dziewczyny”; 3,23 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.











