'Kumulacja gwiazd' w RMF FM

W poniedziałek rusza nowa, jesienna zabawa RMF FM oraz wielka kampania reklamowa w której bierze udział m.in. Bryan Adam, Sting i Anna Maria Jopek.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przez dwa miesiące bohaterami radiowego show  "Kumulacja gwiazd tylko w RMF FM" będą polskie i zagraniczne Gwiazdy muzyki. Kilka razy w tygodniu między 9.00 a 15.00 słuchacze RMF FM staną przed szansą wygrania co najmniej 3000 zł, lub wielokrotności tej kwoty. Każda ewentualnie niezdobyta wygrana, powiększa pulę nagród w kolejnej edycji konkursu.

Aby zagrać trzeba wysłać sms z hasłem "RMF FM najlepsza muzyka" i słuchać uważnie radia. Zadaniem słuchaczy będzie zapamiętanie jak największej liczby artystów, których piosenki zostały wyemitowane w RMF FM w trakcie trwania zabawy. Współgospodarzami każdej edycji konkursu będą polskie gwiazdy muzyki, między innymi: Andrzej Piaseczny, Urszula, Kombi, Maryla Rodowicz, Wilki, Ewelina Flinta, Goya, Kayah i Krzysztof Kiljański.                       

Równocześnie w najbliższy poniedziałek odbędzie się premiera najnowszej płyty "RMF FM Najlepsza Muzyka". Dwupłytowy album powstał dzięki współpracy z wytwórnią Universal. Znajdą się na nim najnowsze przeboje oraz najbardziej znane utwory polskich i światowych gwiazd muzyki. Album "RMF FM Najlepsza Muzyka" pojawi się w sklepach już 26 września.

Całość wspiera jesienna kampania promocyjna "RMF FM Najlepsza Muzyka" z udziałem największych wykonawców światowej muzyki pop.

Wezmą w niej udział między innymi: Anna Maria Jopek, Bryan Adams, Shania Twain, Lionel Richie, Sting, Black Eyed Peas, Suzanne Vega, Lucie Silvas, Gwen Stefani, Zucchero&Paul Young, Chris De Burgh, Ace Of Base, Nelly, Keane.

Spoty telewizyjne wyemitują TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacje satelitarno- kablowe: Ale Kino, Animal Planet, Discovery, Europa Europa, Reality TV. Reklamy pojawią się w blisko 50 tytułach prasowych o największym zasięgu; między innymi – w tygodnikach opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój), magazynach kobiecych: (Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Pani Domu), czasopismach dla mężczyzn (Playboy, CKM), oraz tv quidy (Tele Tydzień, Tele Świat, To&Owo). Silnej obecności prasowej towarzyszy ekspozycja outdoorowa, kampania kinowa oraz internetowa. Działania promocyjne zaplanowane są do końca roku.

Kreacja, zakup i planowanie mediów obecnej kampanii są realizowane przez agencję reklamową ART FM.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"