Kup w Lidlu 4 piwa Carlsberg i wygraj bilet na mecz

Jeśli nie masz jeszcze biletu na UEFA EURO 2012TM – weź udział w promocji Carlsberg  i ruszaj do Lidla.  Przekonaj się jak wielkie emocje mogą towarzyszyć Twoim codziennym zakupom. Masz szansę wygrać jeden z 500 biletów i obejrzeć na żywo mecz podczas zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jeśli chcesz uczestniczyć w największym święcie fanów futbolu w Europie, nie czekaj do ostatniej chwili! Zdobądź już dziś jeden z 500 biletów na mecz UEFA EURO 2012TM  w specjalnej akcji Carlsberg w Lidlu.

W każdym tygodniu, od początku kwietnia do 6 maja, aż 100 klientów ma szansę zdobyć bilet na najważniejsze piłkarskie wydarzenie tego roku. 

Pokaż swoją piłkarską pasję i kibicuj ulubionej drużynie UEFA EURO 2012TM  na żywo już za 50 dni!

Zanim to nastąpi, kup 4 piwa Carlsberg w sieci Lidl, odbierz od pracownika kasy kupon z kodem konkursowym oraz ułóż hasło zagrzewające do walki naszych piłkarzy. Następnie zarejestruj kod i hasło na stronie www.lidl.pl/carlsberg lub wyślij je SMSem na nr 7134 (koszt sms to 1,23 zł z VAT).  Zgłoszenia można rejestrować do 6 maja 2012 r. Organizatorem konkursu jest firma MNI Premium S.A.

Informacje o firmie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele