Przychody sprzedażowe Fincerto zwiększyły się z 33,99 mln zł w 2016 roku do 44,42 mln zł w ub.r. W sprawozdaniach złożonych w KRS firma opisała, że 44,1 mln zł zanotowała w branży rezerwacji i sprzedaży detalicznej produktów związanych z kulturą i rekreacją.
Spółka zajmuje się sprzedażą biletów w serwisie Kupbilet.pl. Ponadto oferuje usługi druku (m.in. biletów) pod markami Printimus, TickEventum i EprintON, a od trzech lat zajmuje się też rozwojem restauracji z kuchnią wegańską. - Na koniec 2017 roku sieć lokali liczyła 4 restauracje w tym: 2 restauracje zlokalizowane przy głównych deptakach miejskim oraz 2 restauracje zlokalizowane w centrach handlowych. Planuje się otwarcie 3 punktów w pierwszym półroczu 2018 roku - opisała w sprawozdaniu z działalności.
Ponadto w ub.r. wyposażyła swój klub flipperowy i zorganizowała w nim kilka eventów, w tym jeden międzynarodowy. Zainwestowała też w nowy sprzęt drukarski.

Koszty operacyjne Fincerto zwiększyły się w skali roku z 33,75 do 43,71 mln zł. Ich zdecydowaną większość stanowiła wartość sprzedanych towarów i materiałów, która poszła w górę z 30,99 do 39,81 mln zł. Natomiast wydatki na usługi obce wzrosły z 2,35 do 3,37 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ebilet-polska-wplywy-wzrosly-ze-136-2-do-150-mln-zl-a-zysk-z-870-tys-do-1-23-mln-zl,7171213009704577a ##
W ub.r. firma osiągnęła 713,3 tys. zł zysku ze sprzedaży, wobec 237,8 tys. zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny zwiększył się w skali roku z 341,7 tys. zł do 1,14 mln zł, a zysk netto - z 310,3 do 870,5 tys. zł.
96 proc. udziałów firmy ma jej prezes Marcin Krysiński, a 4 proc. - Leszek Pilarek. Zeszłoroczny zysk, tak samo jak ten z 2016 roku, w całości przeznaczono na kapitał zapasowy i rezerwowy.












