Nowy serwis został umieszczony pod adresem kupbilet.onet.pl. Użytkownicy mogą się w nim zapoznać z informacjami o nadchodzących wydarzeniach rozrywkowych, sportowych, kulturalnych i biznesowych (m.in. szkoleniach) oraz bezpośrednio zakupić bilet z wykorzystaniem platformy online obsługiwanej przez KupBilet.pl.
Zgodnie z porozumieniem na portalu Onet.pl mają pojawiać się dodatkowo treści redakcyjne opisujące szczegółowo najciekawsze wydarzenia i powiązane z nimi tematy. W komunikacie podkreślono, że daje to użytkownikom możliwość zapoznania się z treściami związanymi z wydarzeniami sportowymi czy festiwalami oraz szybkiego i wygodnego zakupu biletu na wybrane wydarzenie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/6-5-mln-odtworzen-transmisji-open-era-na-onecie-koncert-florence-and-the-machine-z-najwieksza-widownia ##

- Na rynku kompleksowej obsługi związanej z biletami brakowało takiego mocnego sojuszu. Cieszymy się, że partnerem Grupy Onet został nasz portal KupBilet.pl - zaznacza w komentarzu Marcin Krysiński, prezes KupBilet.pl - Według analiz i przygotowanej oferty liczymy na dotarcie do wszystkich rodzajów wydarzeń, koncertów, festiwali, imprez sportowych jak i szkoleń oraz innych „biletowanych” eventów w Polsce. Promocja redakcyjna w Onet i obsługa sprzedaży biletów przez KupBilet od teraz pod jedną marką KupBilet.Onet.pl to ogromna zaleta zarówno dla kupujących bilety jak i organizatorów wydarzeń. - wylicza
Serwis KupBilet.pl funkcjonuje na polskim rynku od 15 lat, oferuje możliwość zakupu biletu zarówno przez internet, jak i w fizycznych punktach sprzedaży. Firma podaje, że do tej pory za pośrednictwem jej platformy zakupiono ponad 30 mln wejściówek na rozmaite imprezy i wydarzenia.











