Kupiec w najnowszej kampanii chce inspirować na co dzień (wideo)

Pod hasłem „Zdrowa inspiracja na co dzień” wystartowała kampania reklamowa wafli ryżowych firmy Kupiec. Za obsługę reklamową 360 i szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową odpowiada agencja Peppermint.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kupiec w najnowszej kampanii chce inspirować na co dzień (wideo)

Jak mówi Izabela Jaskólska, dyrektor marketingu w firmie Kupiec, firma chce, by jej najnowsza kampania inspirowała wszystkich, którzy szukają nie tylko zdrowych, ale też smacznych przekąsek.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję.

W reklamach, zamiast zdjęć jedzenia, postawiono na lifestylową zabawę z odbiorcą. Każdy smak reprezentuje rysunkowa postać nawiązująca do popkultury, która zamiast głowy ma wafel.W kampanii, która potrwa do końca roku, wykorzystano telewizję, prasę, outdoor oraz internet.

Za kompletną kreację odpowiada agencja Peppermint. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Mindshare Polska, pozostałe media kupił dział marketingu Kupca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"