Kuzaj znów reklamował Castrol Edge, a internauci wymyślają hasłapromocyjne (wideo)

Castrol prowadzi internetowy konkurs, w którym zadaniem jestwymyślenie hasła promującego serię oleju Egde. Jednocześniezakończyła się jesienna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowejmarki z udziałem kierowcy rajdowego Leszka Kuzaja.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W internetowym konkursie prowadzonym przez Castrol we współpracyz Wirtualną Polską należy odpowiedzieć na trzy proste pytaniadotyczące marki Egde oraz wymyślić promujące ją hasło. Akcja mającana celu wzmocnienie lojalności dotychczasowych użytkowników tegoproduktu prowadzona jest od połowy września w dwutygodniowychodsłonach na stronie www.castrol.pl, na której możnaznaleźć podpowiedzi do pytań konkursowych. Zwycięzcy czterechetapów zaplanowanej do 9 listopada rywalizacji będą walczyć onagrodę główną - samochód BMW 320i Coupe.

Konkurs promocyjny poprzedziła jesienna odsłona telewizyjnejkampanii reklamowej Castrol Edge prowadzona pod hasłem "Maksimummocy do 45% dłużej". W spocie pokazującym test na wytrzymałośćolejów silnikowych występuje znany kierowca rajdowy Leszek Kuzajrazem ze swoim pilotem Craigiem Perrym. Zrealizowana przez agencjęGruppa66 Ogilvy reklama emitowana była do 26 września we wszystkichgłównych stacjach telewizyjnych a zakupem mediów zajął się dommediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii